2015. szeptember 4., péntek

Rekollekció (szept. 4-6.)


23. zsoltár

 

A jó pásztor

1Dávid zsoltára.

Az Úr az én pásztorom,
nem szűkölködöm,
2zöldellő legelőkön adott nekem helyet,
csöndes vizekhez vezetett engem.
3Felüdítette lelkemet,
és az igazság ösvényein vezetett az ő nevéért.

4Járjak bár a halál árnyékában,
nem félek semmi bajtól, mert te velem vagy,
vessződ és pásztorbotod megvigasztaltak engem.

5Asztalt terítettél számomra
azok előtt, akik szorongatnak engem.
Olajjal kented meg fejemet,
és kelyhem csordultig töltötted.

6Mert jóságod és irgalmasságod kísér engem
életem minden napján,
hogy az Úr házában lakjam időtlen időkig.


 
Nagyításhoz kattints a képre!



Hétvégi rekollekciós program

péntek
 - első alkalom (beszélgetés)
 - Bibliaolvasás
 - vacsora

szombat
 - második alkalom (beszélgetés)
 - harmadik alkalom (beszélgetés)
 - ebéd
 - Apátsági Major Látogatóközpont
 - fagyizás (Pausa)
 - sport (osztályszervezés)
 - vacsora
 - mozi

vasárnap
 - kenuzás (Mosoni-Duna)
 - pizzázás
 - zárómise














































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése